מחבל נהרג מרימון שתיכנן להשליך • מחבלת ניסתה לדקור חייל ונורתה

    בנצי ליזרוביץ No Comments on מחבל נהרג מרימון שתיכנן להשליך • מחבלת ניסתה לדקור חייל ונורתה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פלסטינית הגיעה הלילה (אור ליום שלישי) לחסם שוטר הסמוך ליישוב היהודי בחברון, וניסתה לדקור חייל. לפני שהצליחה לבצע את זממה, נורתה המחבלת, והיא נפצעה קשה. לפי דיווחים בלתי מאומתים, היא מתה בהמשך מפצעיה.

    במקרה שאירע קודם לכן, הוזעקו חיילי צה"ל לטפל במחסום אבנים שהקימו פלסטינים בכביש, סמוך ליישוב בית חגי בדרום הר חברון. עוד לפני שירדו מהג'יפ הצהל"י, אירע פיצוץ עז. החיילים יצאו לסרוק את השטח, וגילו גופתו של צעיר פלסטיני, שככל הנראה עסק בהכנה להשלכת בקבוק תבערה לעבר הכביש, הבקבוק התפוצץ בידיו של המחבל, והרגה אותו במקום.

    ובינתיים, כוננות שיא במשטרת ישראל בכל הארץ ובירושלים בפרט לקראת ובמהלך יום הכיפורים. לאור המתיחות בירושלים אלפי שוטרים ושוטרי מג"ב פרוסים משעות הבוקר המוקדמות במזרח ירושלים ובעיר העתיקה כדי לשמור על הסדר ולאבטח את ההמונים הצפויים להגיע לכותל המערבי במהלך היום הקדוש. כוחות גדולים פרוסים במקומות הסמוכים לשכונות של ערבים .בעכו לאחר הידברות עם נציגי המקום חגיגות חג הקורבן של המגזר הערבי יחלו רק במוצאי יוה"כ. המשטרה הגבילה את כניסת גיל הנכנסים להר הבית לאור מידע מודיעיני על כוונות של צעירים להפר את הסדר.

    הלילה סליחות האחרונות עשרות אלפים הגיעו לכותל להתרת נדרים וסליחות במעמד הרבנים הראשיים ורב הכותל הרב שמואל רבינוביץ.
    במד"א ואיחוד הצלה הושלמו ההכנות ליום כיפור וכונני ומתנדבי הארגון צויידו באספקת ציוד לתת מענה לכל קריאה לעזרה. התחבורה הציבורית תפסיק את פעילותה בשעות הצהריים מוקדם מהרגיל ובמוצאי יטם כיפור יחזור בהדרגה מהשעה 20:30. במשטרה קוראים להורים לשמור על ילדיהם בכבישים במהלך יום הכיפורים.


    0 תגובות